I'm back!

Hej & hå vad tiden går. Det råkade bli semester i från bloggen också. Så kan det gå ibland, men jag har haft en underbar semester och bara tagit hand om mig själv. Jag har iof jobbat tre veckor redan men det har varit så mycket upptåg så det har känts som semester det med. Hösten bjuder på mycket överraskningar. Jag har ju sagt upp min butikschefstjänst så om två veckor blir det tillbaka i skolbänken igen. Det ska bli jätteroligt och jag ser fram emot att vässa pennan och borra ner mig i läroböckerna igen. Som det ser ut just nu så är det HR jag ska läsa (sök på google för mer info), men jag har länge varit sugen på lärarprogrammet så trivs jag inte med HR kommer det att bli lärare istället.
 
Annars då? Jo, jag skippade ju LCHF under sommaren och nu kör jag från och till, mest till faktiskt. Det blir svårt när jag åker iväg och inte kan kontrollera maten själv så då äter jag som vanligt, men det har inte varit svårt att återgå till rutinerna igen så det känns skönt. Det känns lite som att jag har hittat min niche. Överlag så börjar det bli riktigt göttigt att kunna använda kläder igen som jag inte har kunnat ha på flera år, en helt ny garderob har öppnat sig. 
 
Receptuppdateringen kommer börja köra igång lite smått också, kanske inte lika mkt som tidigare eftersom vi knappt har ätit hemma de senaste veckorna, men jag lovar att lägga upp när jag kan.  
 
Ser fram emot en härlig höst! It can only get better! 
 
| |
#1 - - Sofia:

Härligt att du är tillbaka och tack för senast!! xx

Upp