Glad midsommar!

Dagarna som jag väntat på så länge är äntligen här, SEMESTER! Att vädret för tillfället inte är det bästa gör inte så mycket, jag är bara glad över att vara ledig. Dagarna tillbringas i Erics familjs stuga i Åhus och igår vankades midsommarfirande. Kvällen avslutades med ett besök på Martin o Martins (en klubb) som var minst sagt underhållande. Jag ska inte avslöja för mycket men en person i sällskapet var ngt mer förfriskad än oss andra, eller vad säger du Per? ;).

Till middagen hade jag bidragit med både det ena och det andra, eller vad säga om tre sorters sill, laxpannkakstårta och såklart midsommartårtan? Lite recept på dessa kommer vid ett senare tillfälle. I väntan bidrar jag med en bild på den fantastiska tårtan som gjorde succé.

Tillbehör | |
#1 - - Elin:

Vill gärna ha receptet på laxpannkakan. Den såg attans god ut på Instagram eller var det nu var :)

Svar: Fixar det ;)
Ulrika

Upp