Uppdatering

Hoppsan tjosan så tiden kan gå fort! Ingen uppdatering på vikt och ingen uppdatering om London. Vi tar det från början...
 
Jag hade ju som mål att gå ner så mkt som möjligt till 6:e juni och resultatet blev 8,2 kg på 7,5 vecka. Inte så pjåkigt va? Anledningen till att jag hade 6:e juni som mål, var för att jag skulle till London och hälsa på en klasskompis. Och som sig bör när man åker till storstäder, är såklart shopping en stor del, och vem vill inte se ut sitt bästa när man ska prova kläder? 
 
Under resan fuskade jag en del, jag försökte att äta lchf men efter ett tag gick det inte. Jag passade på att äta lite choklad, chips och ris. Lite bröd blev det också. Hur kroppen påverkats vet jag inte än, har faktiskt inte vågat ställa mig på vågen. Men idag är det tillbaka i lchf-kosten och jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare att gå tillbaka än var det var, inget sötsug och jag har inte längtat tillbaka till bröd & pasta. Skönt. Nu kör jag i två veckor till och sedan lättar jag lite under sommaren. 
 
Hur London var tar vi i ett annat inlägg men kan sammanfattas med ett ord, UNDERBART! 
| |
Upp